Gildia Crimson Guard - Azuremyst EU

Opis forum


#1 07-10-2012 16:46:11

vezyr

Nowy

Zarejestrowany: 07-10-2012
Posty: 1
Punktów :   

vezyr

1. Imię: Piotrek.

2. Wiek: 26 lat

3. Miasto: Wrocław

4. Coś więcej o sobie (gdzie pracujesz/uczysz się? masz jakieś zainteresowania?): Pracuję jako Specjalista do spraw integracji systemów w jednej z wrocławskich firm informatycznych. Poza tym interesuję się fotografią, w wolnych chwilach jeżdżę na rowerze.

5. Czy posiadany przez Ciebie sprzęt komputerowy i połączenie internetowe umożliwiają płynna grę i bez lagów?: Do tej pory nie zauważyłem problemów

6. Jak reagujesz na krytykę i stres (np. podczas raidowania, bg, kolejnego nerfa dla Twojej klasy): Ze stresem potrafię sobie radzić. Jeżeli chodzi o krytykę, to jeżeli jest konstruktywna, to przyjmuję do wiadomości - zawsze dobrze posłuchać kogoś, kto się lepiej zna i chce się podzielić swoją wiedzą, wskazując, co robię źle.

7. Imię postaci: vezyr

8. Klasa i spec: Panda, Brewmaster Monk, czyli w założeniu tank

9. Link do armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/a … r/advanced

10. Wymień kilka addonów których używasz (najlepsze według Ciebie): w tej chwili nie używam żadnych.

11. Czy posiadasz jakiegoś alta? (jeśli 85lvl link do armory): 61 lvl, człowiek, death knight, na serwerze Khadgar - został ze staaaaarych czasów.

12. Opisz jakie instancje raidowe zwiedziłeś już w grze: Miałem długą przerwę w grze (powróciłem do gry wraz z MoP). Jak kiedyś grałem, zdarzyło mi się być na instancji (raczej rzadko), ale nie pamiętam których. Można więc uznać, że na razie żadnych

13. Czy grasz areny/rbg? (rating + link do armory): Jeszcze nie.

14. Opowiedz o swoich poprzednich gildiach (również o aktualnej o ile jest) i podaj powody ich opuszczenia: Brak.